Rise and shine

Morgon alla glad och icke glada. Vaknade vid 8 som vanligt idag. Slog på tv tog mig en kopp kaffe gick ut och tog min morgon cigg. Trött på att alltid göra samma saker om och omigen varje dag. Solen skinner i alla fall så det gör en glad åtminstonde :D. var och fikade med Fru Usch Usch och Alex på Storken, hade trevligt. Och så klart kom vi in på snygga skådespelare. Yumi Yumi !!! Huge Jackman e min man !! Hohoho ^^ Det är otroligt att man kan vara så het vid 41 års åldern. Melikealot. =D

Hade jobbat tidigare på dagen med. Har haft en ordentlig svacka de senaste dagarna. Men det lossnade lite igår i alla fall. Fick till min buget i alla fall. Hoppas jag sätter den idag iegn. behövs nu efter lönebrytet.

Fick även träffa Mr.Aziziam igår, han körde hem mig. Min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0