To much

Oooh!!! Nu e jag trött som satan. Vaknade vid 9 som vanligt imorse, inge ovanligt. Åkte in till stan senare på dagen för att träffa Mannang. Det var ett tag sen vi sågs så vi hade en hel del att ta igen. Parkerade oss på storken och gaggade i flera timmar. Btw Abdelatif ringde idag, sa att jag skulle komma till Uppsala Hotel imorgon vid halv 11. Så det ska bli spännande. Får se om jag ska jobba ir om dom kommer ge mig instruktioner.

Försökte skriva ihop lite txt med. Idag men det gick inge vidare, jag kan inte göra en komplet låt. Kan få till delar men inte hela kittet vilket e grymt störade. Clark ville att vi skulleprova studion denna vecka men vi får se. Allt verkarh opplöst på den fronten just nu.

Träffade även min söta Puppiy idag och ading. Lika söta som alltid =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0