Work & Game

Ooouf

Kom hem nyss typ, helt slut efter en hel dag med full rulle. Docj så e jag ämdå sjukt understimulerad. Men men thats life. Det var kämpigt att komma tillbaka till jobbet idag. har varit sjuk hela veckan så det är inte så konstigt. Det flöt på bra utan några stora misstag, nja råkade blöta ner hela mig. Det var mindre trevligt med tanken  på att skjortan e vit.

Efter ett par timmars slit så fick jag äntligen stämpla ut. Det var bara att med raska kliv gå till bussen för att åka till gamlis. Tittade när bror spelade. Det var riktigt kul, får mig att längta efter fotbollen. Dock så ångrade jag mig ganska snabbt . Motståndarlaget fick in en riktig smäll på Ricos knä. Aaaj e det enda jag kan säga. Den var inte så lite svullen. Men lita envis o dum i huvudet som han e fortsatte han spela. En sak kan vi då konstatera att Rico o Anders var klart bäst i laget.



Bror & Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0