Bedtime story

ir inte... Är pigg som fan, suck*

Vilket fall som helst, det är sista dagen på långhelgen. Känns lite skumt, men bra endå... Ska bli skönt på ett sätt att komma tillbaka till jobbet. Blir så sjukt rastlös av att bara gå hemma och så. Måste sysselsätta mig innan jag förlora det lilla, nja var inge.. Tror jag förlorade mitt förstånd för länmge länge sedan. Men det e inte saknat. Har bra mycket roligare så här ;)

Wow wow e fett sugen på fiesta! Inte bra det fan... Partypinglan vaknar till liv igen xD Hahaha. tyvär så suger uppsalas uteliv så vad fan ska man göra. Hum kanske dags att börja planera SS a.ka. fiesta hos mig snart igen. Men gamla ss-gänget samt några till. Hum bara vädret tillåter det så blir det grillparty.

Nej nu ska jag mobba syrran lite, har tråkigt. Saknar Mr.Aziziam med, fick sova med honom igår natt så det kommer bli svårt att sova ikväll. Suck. Sleep tight and dont let the bugs bite you <3 Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0