Blaablaa

Raaaap!

Jajamensan då var man mätt och belåten =) Tror jag käka för mycket, typiskt.

Jadu det gick verkligen skit idag på jobbet.. Fast jag var inte den enda som det gick dåligt för. Det hade tydligen gått dåligt för både del - och heltidarna. Fick reda på att det e Thomas som kommer att ha hand om oss deltidare nu framöver. Marcus kommer att vara kvar men med andra tider. Wow wow hur ska detta sluta?

Klart att man var tvungen att göra en väldigt vacker vurpa återigen på jobbet. Men denna gång så snubblade jag på mina egna fötter. Lika elegant som alltid. Tack Harald? som fångade mig i sista stund innan jag trillade på arslet.

Hum tror fan dom har flyttat runt lite på pelarna med på jobbet. Gick in i en, eller nja pelaren gick in i mig kan vi säga. Den har aldrig tidigare ståt där... harkel harkel... Nej jag, Miss Dawa e inte blind. Inte sist jag kolla i alla fall.

Fick skjuts av Mr.Aziziam denna afton med. Gulligt, med tanke på hur mycket jobb han har att göra. Ändå så kör han <3

Nej nu ska jag försöka få lite skönhetsömn om det går. Ska träffa fröken Raisa imorgon. Har inte setts sen evigheter känns det som. Måste ta igen allt skvaller fan. Hohoho. Sleep tight everyone ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0