I sit and watch the rain

Ännu en otroligt lång dag är över...

Trött och sliten, viserligen så e jag alltid det. Men känner mig mer sliten än vanligt ikväll. Vet dock inte varför.

Fikade med bluten idag, det tyckte vi om. Har inte setts på så länge. Pratade om allt och ingenting. Han ska nog stanna kvar på Öland någo år till tydligen. Men det e alltid kul när människor vet vad dom vill göra. Hum.. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska plugga till. Ska verkligen försöka ta mig i kragen i höst och plugga upp lite betyg i alla fall.


I don't wanna be like Snow White waitin'
For a handsome prince to come and save me

Don't wanna depend on no one else
I'd rather rescue myself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0