Just die

Aaaargh!!!

Så sjuktless...

....

Har haft en skit trevlig kväll med puppiy så det klagar jag verkligen inte på. Klagar på att det var ett jävla misson att ta sig hem!

Kollade upp så att vi skulle kunna tajma mitt tåg med en buss. Enligt hemsidan skulle det gå en buss 01,00. Kunde inte passa bättre eftersom tåget går 19 över. Går ut runt 10 i för att vara i tid till bussen.

No sheat sherlock att den kom eller....

Ajja Tänke att jag kommer ändå inte hinna med tåget som går 19 över 1, så det e ju bara att ta nästa. Men palla vänta på bussen i 35 min.... Så Miss Dawa tänkte nu ska jag vara duktig och faktiskt ner till station.

Otroligt att jag inte gick vilse btw.

I alla fall så kom jag fram strax efter halv, till min förvåning står tåget fortfarande på centralstation. Lucky! Tänkte jag. NOPE så fel man kunde ha. Tydligen så hade det hänt en olycka längre fram på spåret så alla tåg norr-ut är inställda. Som det inte vore trevligt nog så satte dom inte in ersättningsbussar heller. FUCK SJ!!!

Så fick ta vanliga bussen, den går inte till station i vattholma heller. Så det var ju bara att gå ytterligare en kilometer för att kunna komma hem. Ska kapa mina ben nu! mina knän dödar mig. Nej nu ska en otroligt bitter och trött Miss Dawa försöka sova. Om det nu går.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0