New day, new week

Jajamensan

Då var det åter måndag igen. Sitter och lyssnar på Micheal Jackson - dont stop til' you get enough och är allmänt goffy. Usch usch o min freak låt. xD Glad blir man i alla fall. Måste peppa mig själv för den lång veckan. Sov hos Mr.Aziziam inatt, höll på att måla om sovrummet. Och för en gångs skull så blev väggen mer vit än jag. Det brukar bli tvärtom xD

Vill ha sooooooooommar!

Ska jobba senare denna afton, mindre kul men vad gör man. Måste ha pengarna till philippinerna. Sheat måste fixa biljetterna det hade jag helt glömt bort.... fuck fuck fuck fuck... Aja får ringa billy från jobbet idag då.

Måste kolla hur det blir på onsdag med, en arbetskollega ska spela på någon nation. Yay det  blir sthlm på onsdag med med puppiy och ading! Längtar hoppas vädret håller i sig... Nej nu måste jag sluta hoppa i sängen och börga bege mig till tåget. Måste hem o ta en dusch. Btw fett med tummen upp inatt =D Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0