Spend some time

Its time to work work up some money!

Yay! Ir inte kanske. Hum undrar när det ska bli kul att gå till jobbet? Vad allting skulle bli lättare då... Vasr i stan tidigare med min papa. Var på mediamark med. Ooouf! jobbiga försäljare dom har då! Trodde jag skulle ta damsugaren och slå in panbenet  på killen faan!

Hum måste verkligen lära mig att kontrollera mitt humör. Slog honom viserligen inte å andra sidan bad jag honom att dra åt helvete.... Inte bra Miss Dawa. Fy fyyy fyyh!

Nej nu ska man väl börja röra på det fetta arslet. Ciao Ciao


Miss Dawa denna dag - bråkade med locktången så gjorde halva håret sen slutade tången funka. Hum kan bero på att jag slängde den i golvet viserligen. ooooops


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0