Stil sick

blääää....

Fortfarande sjuk o helt invalid, har legat i sängen hela dagen typ. Med ett undantag, satt ute på trappen en timme typ och myste av solen.

Alltid när man e sjuk så vill man hitta på allt möjligt, lovar det e bara för att man inte kan o inte orkar som man vill göra allt när man e sjuk. Suck....

Pratade med Mr.Aziziam nyss, saknar min pluttplutt. Har inte sett honom sen i måndags så det e väl inte så konstigt. Hoppas på att Mr.Aziziam inte behöver jobba så sent imorgon, så att vi kan ses.

Blir ju hemma hela dagen idag för att vila upp mig... Alla hemma e sjuka, syrran o papa e oxå förkylda. Det som e påsk och allting. Ingen eller snarare jag orkar verkligen inte göra någon påskmiddag så det blir Pizzanight ivkäll xD. Ska se på film får se vad det blir för någon. Nej nu ska jag ta en dusch. Ciao Ciao


Saknar min Mr.Aziziam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0