Sunny day

Wow wow!

Solen skiner o Miss Dawa vaknade underligt nog på ett strålande humör. Men det e ju bra!

Har varit med Ading hela helgen, Var ute i fredags på terassen och hade det jätte trevligt, bortsätt från alla jävlar som var på en xD... Träffade Samik med! Wo wow grattis till förlovningen... =D

Hade lördags mys igår med, hahaha. Varken jag eller Sofié orkade göra någonting annat. Tittade på massa film och åt oss fetts =)

Nej nu ska jag ta mig i kragen, Tänke åka in och jobba lite faktiskt, sen ska jag träffa usch usch o om jag har riktigt riktigt tur får jag väl träffa Mr.Aziziam men det visar sig. Nu ska Miss Dawa sjunga lite innan hon ska till tåget. Ciao Ciao


Miss Dawa denna söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0