Tato

Wow wow.....äntligen hemma efter en läng länge dag.

Whop det har varit en lång lång dag idag fan... Var ju så duktig idag och var ute o sprang. men det kommer ju inte göra någon nytta alls xD käkade pizza hos puppiy nämligen. Så det sket sig. HAHAHAHA

Var på jobbet med idag, gick bägttre än igår men inte så bra som man velat men vad göra man. Måste sätta min satans budget imorgon annars kommer jag tok flippa på mig själv.. vilket e mindre bra.

Var hos Sven-Erik idag med och gjorde min tatuering, eller nja fyllde i min första som jag gjorde... byggde ut den med... Är verkligen skit nöjd. S.E gjorde ett bra jobb på det inte så lika bra jobb som micke gjorde. Dock så kom jag då på att det gör fan så mycket ondare att tatuera sig på bäckenbenet än bakom örat. Skumt? nja jag e då inte den enda som tycker det i alla fall.. Phuu! då e man ingen lipsill..

Hade verkligen skit kul i studion som vanligt så var ju puppiy och jag tvugna att flamsa. Men det var då inga problem för S-E och den andra "snygga" tattyeraren xD satt alla fyra och bara garvade ett bra tag...

Kommer bli stammis fan. Nej nu måste jag försöka sussa ska upp tidigt imorgon har läkar tid hos UV får se hur det kommer att gå, sen e det work work work som gäller för mig. Sleep tight everyone <3



Miss Dawa med Sven-Erik under workingprogress


Finised


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0