ups and downs

Har för mycket som måste göras!

känns det som, kan jag verkligen sova*? har slängt i mig 2 stilnoc.... så vi får se resultatet snrta. Har så mycket bollar i luftn. Kolla allting blev rätt med lönen etc etc. Försöka ha någon ordning på mig o mitt liv. Ser inte list ut...

Vad i helvete är jag kluddar igentligrn. Fuck vet inte det äns själv. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSCH!!! jag har en persernt till dig! hittade den när jag plockade lite i mina paper. Hoppas du kommer gilla det ! nu måste jag slärpa mig.
7
Blir bara satans hög på dessa medeciner!¨


sgh
sghg
gh
gfh
sg
dtrsgkmerrg tkjoereorc
qewr
mewtfo
ér+ bgtm

Fuck nu ! nu ska jag ut och springa! bääääästa sättet att rensaskallen. fuck var e mina jumpaskor*? ajja ... barfota går lika bra brukar dom säga, Hasta maniana

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0