Balisá

Då har man käkat så att man storknat och inte längre kan röra ett finger...

Kom hem till papi för ett tag sen. Helt slut och grymt rastlös! Vad fan ska jag göra! Får damp! ryck! ja allt. Hum kanske ska man ut i skogen och hugga ved ^^

Jag har tråkigt verkligen. Vill tillbaka till pippiy! Hade det sjukt mycigt igår verkligen. Bänkade oss framför TV och käkade allt som gick att få tag i. Det gillar jag! Hohoho. Fullt hus med, inte nog med att alla 3 syskon NordH var hemma, så hade dom en tjej från Amerika där, och Bhole. Eller vad han nu heter.

Sanna vart lagom chokad när hon kollade in i sovrummen i morse, hade blivit det jag med om jag vore henne. Hum - har dom byttpolare eller? Hade varit i puppiysrum hela kvällen spelat och gaggat. Sen däckade puppiy och Bhole i sängen. Så Jag och Simon gick in till honom och fortsatte att titta på film för inte väcka dom andra. Båda total däckade i soffan 7 imorse Yay! Kul syn.

Nej nu ska jag göra någonting innan jag klättrar på väggarna! Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0