Fuck

Dessa två veckor jag har befunnit  mig i sverige har varit en enda jävla katastrof!

Som att det inte räckte med fredagens helvete så fick jag gå idag från jobbet. Det sker percis när jag loggat in och ber om ett projekt av Thomas. Han tar in mig i konferansrummet. Visste på engång att detta kan ju inte båda gott. Och visst var det så. Fick beskedet att Jonas begärt mig att gå.

Stackars Thomas såg helt knäckt ut. Det var jobbigt för mig att förlora jobbet, men att se Thomas lida så var inge vidare. Hade det inte varit från sthlm hade jag varit kvar. Varken Thomas eller Marcus ville att man skulle gå igentligen. Men det fanns inge dom kunde göra. 

Så då var man arbetslös....

Tur att jag redan bestämt att sova hos puppiy inatt. Bakade pizza och myst hela kvällen. Har bakat någo shoklad grej nu så ska bege mig in i myshörnan. Fullt hus melikealot. Ciao Caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0