Gaze

Då var man hemma igen då efter en fruktansvärt lång lång dag.

Känner mig bra sliten och trött, har inte blivit mycket sömn de senaste nätterna. Var uppe på jobbet en sänv idag med. Hum sägäer fortfarande jobbet trots att man inte jobbar kvar. Skum känsla. Ajja. Hämtade lite papper och sådant. Såg att Lind var tillbaka, har inte sett snubben på månader trodde att han gått under jord ett tag. Hahaha. Fick även höra att Martola har sagt upp sig. Då var det slut på det gamla goda gänget.

Var och titts på fotbollsmatch med, Gurra skulle spela. Efter det så blev jag indragen av hela familjen Lindström för att käka middag. hade sjukt trevligt. Den familjen är helt jävla sjuka i huvudet. Jävla saaaiko familj. Trodde jag skulle dö flera gånger under middagen pga av alla skämt och historier. Satte i halsen mins 3 ggr. Hahaha...

Nej nu ska jag sitta och beta av lite avsnitt av Bleach. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0