Home

Heeeeeeeeeeeeeemma! Wow wow Miss Dawa in tha house xD

Jag är i stort behov av hjälp ja jag vet.... I alla fall. Var i stan tidigare med Ading, har sprungit runt som en jävla jude efter en hudvårdserie som inte runierar mig. Vilket var lättare sagt än gjort. Men tror att jag äntligen har hittat den som passar mig. Det är Nivea, för fett och oljig hy. Hoppas hoppas att den funkar. Med tanke på vad det gick på tillslut.

Bakade lite amrikansa muffins nyss. Väntar på att Max och Sara ska komma förbi så vi kan mys. Ska planera lite för helgen med. Trotts att man inte har jobb så finns det endå inte tid till allt man vill göra och alla man vill träffa. Hur fan går det ihop igentligen? Nej nu ska jag fixa till i vardagsrummet. Hoppas på att ni får en trevlig tisdagskväll. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0