Lady's night

Hade det verkligen sjukt trevligt igår. Länge sen man hade en tjejkväll på det sättet...

Det blev varjen Grekiskt eller Indiskt igår. Gick till Terassen istället och käkade. För min del blev det en kyckling med tomat och avokado sallad! Me love it. Den var sjukt god, för adings del blev det fläskfile med kryddig potatisgratang. Mums....

Servitören var trevlig med, när han kom fram med min mat så utropar jag "Men betsällde jag inte kyckling sallad?" Han svarar "Jo det gjorde du, tror den finns där under. Jag kommer tillbaka om en stund och kollar med dig sen" Miss Dawa "Jahaja okey, jag tackar så mycket" Och jo visst hittade jag salladen ddär under. Hahaha...


Miss Dawa hittade någonting intressant på menyn

Ading

Njuter av stunden

Wonder what she's thinking of, maybe a boy?

Husets vita

Dinner is ready

Klagade som sagt verkligen inte över maten eller sällskapet. För ett ögonblick glömde jag helt bort att jag var tillbaka i Sverige. Känndes som att man befan sig någon helt annan stanns.

Efter middagen bar det av till bion, det blev trollkarlens lärling. Den var bra och riktigt rolig i mina ögon. Fan skrattade nästan så att jag trillade ner på golvet. Rolig att se om man inte har så mycket för sig en kväll. Bunkra upp med massa gott gott och njut!


Wow wow

Jag och min man Nicolas Cage

Sprang runt i staden en timme. Ingsåg att vi hade missat tåget, Yay! Hade en väldigt givande sms-konversation med en polare med. Var finns alla jävla smultronställen`? xD Hahaha, o mina skor med, they are aint made for looking for wild strawberrys xD


Ading

Miss Dawa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0