Monday

Då var det början på en ny vecka igen.

Bittert som det är, så har jag sjukt mycket att göra trots att jag inte jobbar kvar på S.S hur det nu har gått till. Har varit uppe sen morgontimmarna, nja sen innan 7 i alla fall. Gav upp hoppet om att sova.

Begav mig ut på en promenad i det finna morgonvädret. När jag svänger in på vår gata inser jag hur förskräklig våran trädgård är. Någonting som jag velat ta i tur med tidigare men inte haft tid. Så tog på mig handskarna och började brottas med trädgärden. Den ser fortfarande inte så bra ut men mycket bättre. Trimmade ner våra buskar som har fått väska som dom vill. Även gräsmattan fick sig en tur samt gången.

Känner mig otroligt duktig för stunden nu. Så ska ta mig en kopp kaffe och bara njuta av solen, innan jag ska in till stan. Ska träffa Ading en snabbis. Sen iväg för att leta jobb. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0