Pic

Kom percis hem från Max...

Så sjukt trött i hela kroppen höll på att somna i soffan när vi kollade på film. Känner att man fortfarande i jetlagd. Försöker vända tillbaka tiden. ( Min tidsrytm som e allmänt ree men men ) Hade sjukt kul i alla fall. Gjorde hemma gjorda köttbullar, muma! Även om Max stekte mina små bebisar! försökte fly med stekpannan. Var kanske inte det smartaste draget i och med att stekpannan var varm xD Smart Miss Dawa verkligen.

Efter det så gjorde vi sega-chokladrutor. Tror jag dom heter i alla fall. Nja som vanligt blev det kanske inte ett toppenm resultat. Kakan fick lite cp i ugnen och svällde 7 gånger sin egna storlek. Men fan vad gott det var i alla fall =)


Miss Dawa med dödar instinkt

Max dödar mina bebisar

Dags för att baka en kaka

Yumi yumi

Miss Dawa gör smet-dansen

Misstänker att våran kaka går på steorider

Fika o film time wow wow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0