Rainyday

Märkes att det är svensk sensommar...

Det regnar hela dagar ibland. eller så är det regn och sol samtidigt. Tråkigt.

Känner mig bra groggy i huvudet just nu. Somnade inte förens vid 8. Kan bero på det, börjar vänja mig igen vid denna taskiga sömn inte bra. Ajja Hade det skit trevligt igår med Max och Sara. Sara's fina dans "sugarrusch, sugasch, sugareusch" Hahaha riktigt vackert verkligen.


Me and my lovely girls 4 years ago <3


Kollade runt på näten för att få info om någon tyo aktivitet i uppsala på fredag, hittade fan ingenting! Aaaargh! Det sög bra jävla mycket getpung kan jag säga.´Så vi spolade det bra ordentligt. Så det blir i alla på lördag istället. Detta kommer verkligen att bli spännande hur det ska sluta. Som sagt min kväll är inte gjord om jag inte blir pissfull, hamnar i bråk och sist men inte minst blir tagen av polisen xD Dom andra bara skrattade fan. Dock har det blivit så senaste gångerna. Yay hahahaha.

Kommer aldrig glöma Sahars reaktion när jag svarade på hennes födelsedag.
Sahar - Kommer du hit eller?
Miss Dawa - Neeeeeeej! för jävla fittpolisen har tagit mig.
Poliskvinnan - Du får inte prata i telefon
Miss Dawa - Jag gör vad fan jag vill!

Bra Miss Dawa, bra Miss Dawa du vet hur man ska göra xD or not! Nej nu ska jag försöka vakna till lite. Ska iväg på seminarium senare ikväll. Sen ska jag nog möta upp Mannang som kommit hem från Italien ( äntligen ) på ett glasvin! det tycker vi verkligen om. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0