Some on hit my head....

...so that i can sleep...

Såg mig i speglen nyss och upptäckte att min inte så älskade vänner är tillbaka. Har fått mörka ringar och svullnader under ögonen igen. Resultatet av ingen sömn med andra ord, måste få lite sömn typ nu nu nu. Ser ut som att jag har blivit grovt misshandlad fan. Damp DaMP!!!!!!!

Viserligen går det att trollas bort med lite spakel, men fan.

Skitsamma, går se ut som någonting katten släppat in. Har varit med Ading typ hela dagen. Mysigt, så sjukt skönt att bara kunna slappna av och inte behöva göra någonting för att umgås. Melike! Imorgon kommer det bli en lång dag. Men det kommer det vara värt. Ett par liter kaffe och jag är botad för tillfället.

Ska glo på film nu, har fan inge bättre för mig i alla fall. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0