Starless night

Inga stjärnor denna afton.

Dock e den fortfarande god. Some times I wonder, what I realy am? Coz the funny thing is that im always on my top spirit, happyest when the night comes. Maybe in my erlier life I was a vampire. Hahaha that would be fun.

Anyway, just nu, in this right moment i fell great! Konstigt. Av alla fall som jag känner mig som bäst, som mest fit-for-fight är nattetid. Är verkligen en natt uggla som papi kallar mig.

Har varit med Sara tidigare, guld verkligen. Tror jag även har hittat en ny man! hohoho! DAME! he was guwapo!!! and had a great voice! I love, I think im in love. Hahaha that would be great. Nej nu ska jag ta mig och mitt toppen humör på en runda inatten. Vill njuta så länge det vara. Man vet aldrig när det händer igen. Hoppas alla har haft en underbar helg i alla fall. För det har jag verkligen haft! Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0