When I hear that

Usher song singing....           "You got it, you got it bad"

Kom hem för en tid sen. Det gick helt okey på jobbet idag. Inte budget men inte långt ifrån i alla fall. Det tycker vi om. Stämingen på jobbet börjar bli bra underlig, kan bero på bristen av tjejer eller alla nya som har kommit. Nja skitsamma. 

När jag var i Philippinerna så kände man sig som en apa-i-en-bur. Vilket man förstod. Dock så trodde jag inte att jag skulle uppleva det här i lilla Uppsala. Känns bra underligt när alla stirrar på en. Som att man vore väsrta ailen eller någonting dylikt. 

Ska på möte imorgon med Amway, känns som att jag borde läsa på lite om företaget och deras idèer. Var så sjukt mycket information att ta in i onsdags. Förstod bara en 3:del av det dom sa. Måste dom andvända så svåra termer som jag inte har en aning om vad dom betyder. Får försöka läsa deras utvecklingsplan innan jag blir aldeles för seg i skallen. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0