Wow wow

Sliten men inte så trött kryper Miss Dawa till sängs... bittert...

Borde vara sjukt trött igentligen med tanke på att jag somnade runt 6 imorse. Och från klockan halv 8 på morgonen så har min kära papi treoriserat mig. Inte bra.

Grillade tidigare idag med alex:orna, Ading, Sven och papi. Hade det jätte mysigt, hade tur med vädret med att det var sol och inte regn. Pratade en hel del om philippinerna vilket inte förvånnar någon antar jag. Till och med Alexander längtar tillbaka. Hahaha, han sa att detta är sista vändan till Sverige xD and i dont blame him. Efter det så kom Max förbi, skulle som sagt ses i lördagskväll. Men jobbet drog ut på det. Tittade på lite sjuka filmklipp, fan killen e ju helt körd i skallen. "can I, caan I, CAAAN I HAVE YOUR NUMBER" that boy dont know when to stop.

Tittade på film med och hade det allmänt mysigt vilket passar kanon bra efter osm det är en söndag kväll! Ciao Ciao

Bilder från våran förra myskväll

Max i nattmörkret

Miss Dawa filosoferar över livets stora frågor. ( hur länge lever en humla )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0