zzZzzz

Så sjukt trött...

Vart bra sent igår. Men hade trevligt jätte trevligt! =) Kändes lite konstigt att vara ute en onsdag men det gick ju bara bra. Det vart BJ, vart bra chokad över hur mycket folk det faktiskt var ute. Träffade bra många S.S:are med. Skit kul. Hannah henne har man saknat bra mycket fan. Får verkligen dra ihop en ordentlig S.S kväll snart. En som inte slutar i katastrof som det vanligtvis göra. Hahaha.

Var en sväng till stan med papi med och handlade. Fick lite nya baksaker! yay det tycker vi mycket om. Så nu ska det bakas bakas xD. Inne på Willes så kommer det fram en ungkille och tittar på mig, skumt. Komma fram och bara titta på en. Sen efter ett tag så får han ur sig, "var har du köpt den där tröjan" Hade min Addidas med philippinska flagan på. - obvious i philippinerna.. Jo det klart får jag till svar så vänder han sig om och går.

Han var då inte fy skam att se på kan jag säga. Raka mottsatsen av vad jag e van att se pinoys. Lång, stor rakad, ett stort + tattueringar över båda armarna. Hohoho ^^ Nej nu ska jag vila lite ska iväg till stan igen snart. Ciao ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0