2010-12-13

Sov hos Mr.Mahal inatt med....

Hade planerat på att sova hemma, ta det lugnt vila upp mig. Så plingar det till i luren. Efter Mr.mahal små tjatat lite på mig så begav jag mig till stan för lite mys. Seriöst killen lider av någonting, han beter sig som en kärlekskrank 16 åring. Inte mig imot att jag får massa kärlek men endå.

Helt plötsligt är det ombyta roller. Tidigare var jag den som var gosig delux, ville ses hela tiden. Hade då tid med tanken på att jag hade annat jobb. Mr.Mahal hade alltid jobb, aldrig riktigt tid, var mer den sega och så.

Nu e jag den upptagna, den trötta, sega osv. Mr.Mahal e nu den som e tillgänglig mysig, den som ber mig att inte åka till jobbet för att mysa... Livet spelar mig verkligen spratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0