Christmas Shoping

Shoo!

Var som sagt med Ading igår och kollade lite på julrean. Hittade inte så fruktansvärt mycket. Dock så blev det ett par skor från Scorett i alla fall. Har spanat in dom ett bra tag.

Annars var jag och Ading grymt sega, vart lite mer än planerat på juldagen. Hahaha. Bra mycket mer än vad som var planerat. Men vad fan vi hade grymt trevligt. Blev även en bakis kebab senare. Den satt bra jävla fint måste jag säga. Hohoho


Mina nya babes! I loooove them

Kirrade även hem en ny telefon eller vad man nu ska kalla det. Blev självklart en Sony Ericsson, kändes grymt skönt att få igen alla kontakter och så som fanns på minneskortet jag hade på min gamla tele. Im back in bizz......


Den nya telefonen, den e grym! älskar hur den ligger i handen!

Nu ska jag fortsätta jobba. Har varit en lugn kväll hitills, och jag hoppas att det fortsätter vara det. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0