Come and save me before i fall apart

Comosta! i natten...

Kan inte riktigt sova känner jag. Vart en låång dag på jobbet idag. Kom hem vid ett tiden. Ingen höjadre.

Känns skumt att ligga i min egna säng faktiskt. Känns inte riktigt som min säng. Hahaha, antar att jag jobbar för mycket natt på jobbet. Sen om det går så spenderar jag resterande nätter hos Mr.Mahal. Blivit bortskämd av honom när jag var ledig.

Känner mig tok nuttig! Inte bra det, dock så visar det att jag inte är helt känslo kall längre antar jag. Nee nu ska jag sluta grubbla om allt och ingenting... Ska krypa ner i sängen och mysa med "mini mahal"...




Mr.Mahal med Rambo.
"Do you have any idée of what you are doing with me? your making me madly in love with you all over again"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0