Wow wow

Dom säger att man inte ska gråta över spilld mjölk.

Miss Dawa tidigare idag

- Veronica vill du mjölk till kaffet?
- Nej tack det är bra.
- Okey då ställer jag in den...

Miss Dawa ger ett skri ifrån sig och alla hoppar till...

- Vad hände Miss Dawa?
Vänder mig och och möts av en flod av skratt. Lyckades ställa mjölken åt helvete, så att jag på någon jävla vända lyckades rädda paketet men inte dess innehåll.. Hade hälften av mjölken över mig, resterande fanns lite varstanns i köket. Suuuuck!...


Jaja man ska ju inte gråta över spilld mjölk. Så varför inte skratta tills man gråter


Kommentarer
Postat av: Sara

Ska trösta dig med att säga att just det har hänt mig också på jobbet, vet inte hur jag lyckades med mjölken bara rann ut på golvet.

2010-12-15 @ 00:48:39
URL: http://loopa89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0