Anxiety

Fuck fuck fuck

Har så jävla ångest!

Vad i helvete hände igår igentligen? Minns små fragment från vissa delar av kvällen. Men i stort sätt är allting helt svart... Allting spårade ur totalt. Tror jag hade kul största delen av kvällen i alla fall. Hur fan fick både martola, sköld och miss dawa plats i bakluckan på taxin.

Hur fan kom vi till stenhagen igår? Som sagt det mesta är helt svart.. Tror DjHappy kom och hämtade upp mig sen för att åka hem. Helt förstörd. sprang för livet till bilen, inga skor eller någonting på fötterna, har blåmärken på bena, o riv sår.

Fan det blir inte bättre av att jag grubblar sönder mig ska försöka sova, ska upp imorgon och göra min tato


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0