Bedtime

Borde igentligen sova nu...

Men det e ju klart att man inte kan det. Det flyger för mycket tankar runt i huvudet, smälta dagens händelser. Inte för att det hända så mycket speciellt idag men endå.

Träffade Malin innan jobbet idag. Stackaren tvingade med henne o titta på olika saker. Det e tamefan en utmaning i sig att springa på stan med mig. Vill se allt och ingenting. Men jag lyckades ta mig in på hemköp och handla lite till våra cupcakes som vi ska baka imorgon =D Köpte armband på H&M som jag spanat in med. Melike !!!

Var med Challe på stan för ett tag sen. Stackaren, det var ju jag som bossade hela shopping rundan. Hahaha.  

Gick bra på jobbet idag igen, vilket känns skönt. Satte min budget, går det lika bra på torsdag så kommer jag nog gå in på lördag för att dra hem bonusen. Pengar säger man ju aldrig nej till. Ciao Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0