Blood thirst

Morr...

Seriöst varför kan jag inte inte bli av med denna fucking känsla. Känner konstant blodtörst. Är som en tikande bomb och bara gudarna vet när den kommer smälla av. Vill inte känna så här. I vanliga fall när jag känner så här, så e den väldigt intensiv. Men nu har jag gått med detta ett par dagar. Den är inte så stark men ligger konstant i bakhuvudet.

Olidligt! känns som den mänskliga delen av mig stänger av helt och hållet. "Reptil" hjärnan tar över. Fuck Fuck Fuck. Måste söka hjälp för detta. Suck ännu en sak att söka hjälp för. Funderar på en angerman...blabla kurs vad det nu heter....


Bajs på allt... Väntar på att min chokladkaka/kladdkaka ska bli klar... Ska tröst äta skiten. Hum det sur ut som att det blir en bio ikväll för mig med idag. BjHappy o Miss Dawa ska se på Snabba Cash.. Är skit sugen men ändå inte. Denna fucking besluts ångest tar livet av mig!!! argh !!! Ska hänga mig någonstanns sen hemsöka alla jävla bitterfittor som gjort mitt liv surt för mig.


Miss Dawa finally lost it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0