Bord

Nu är jag rejält trött och uttråkad så vad gör man?




Vad brukar Miss Dawa hitta på för upptåg när hon har tråkigt?

Ehhh... fuck... dude! jag har tårkigt underhåll mig!



Möblera om rummet brukar vara en stor hit - Dock gjort det för många gånger... Finns inge nytt att göra.

Pyssla om mig själv - Har fan ingen mer hårväxt att vaxa bort [..fuck...fuck..fuck..]

Byta gradiner - Går ej efter som jag gjort det alldeles för nyligen

Träna - Redan gjort det idag.

Läsa & dreggla över mina snyggingar - Väntar på att nya kapitel ska släppas finns inge att läsa.

ORDBAJSA !!! eller vara allmänt störd i huvudet brukar funka.... Dock så har jag haft världens huvudvärk så det går ju inte heller suck. Gör slut på mitt lidande...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0