Cupecaks

Wow Wow

Ligger i sängen helt jävla utslagen. Käkade fan för mycket. Blir alltid så. Får sån ångest av att slänga mat, så man trycker i sig det sista fast man vet att man kommer må sjukt illa efter... Lär mig aldrig att göra lagom med mat fan!

Bakade muffins med när jag kom hem. Ska nog fika med Challe och Malin imorgon nämligen. Tänkte man skulle göra någonting gottgott att äta till. Så det blev Dumlemuffins. yumi yumi!


Det gick sådär på jobbet idag. Eller nja det har gått mycket bättre denna vecka än vad det gjort på länge. Tanken var ju att sälja fär 3 lax idag men det brukar ju aldrig gå riktigt som man tänkt sig. Fick iväg för lite mer än 18 hundra i alla fall. Gaggade lite med Jesper idag med, han var på utbildningen idag. Alltid lika kul att träffa gamla vänner.

Nej nu ska jag massa mitt feta arsle ur sängen och tvätt ansiktet. Förhoppningsvis får jag sova tidigt inatt. Känns som det i alla fall. Sleep tight and dont let the bugs bite yah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0