Fuck this sheat

Happy Valentimesday...Fuck that!


Denna outhärdliga dag kommer varje år. Inte kommer den med någonting bra. Ja nu låter jag som en jävla bitterfitta jag vet. jag avskyr verkligen alla hjärtansdag, varför ska man visa sin kärlek till den du tycker om just denna dag? Man ska visa att man älskar personen i fråga varje dag.

Förra året så kunde jag inte spendera denna dag med Mr.Aziziam. Nej det kom inte på frågan... Kan bero på att han satt inlåst bakom en dörr och tre väggar. Men vilket fall som helst var förra alla hjärtans dag en mardröm samtidigt som den var fin. Hur ska man säga - jag hade en otroligt trevlig stund men inte med den personen som jag älskar. Var med en "vän" till mig ir vad man ska kalla honom. *Suck* Hade det verkligen jätte trevligt. Han hade gjort värsta buffen med olika frukter, jordgubbar, vindruvor, annanas o massa. Spelade gittar för mig, tända ljus, vin som grandfinalle fick jag även massage. Allt var verkligen jätte fint. Men den jag verkligen ville spendera denna dag med, som borde gjort detta, Mr.Aziziam a.k.a idioten var inte tillgänglig!


Nej jag bojkottar hela jävla skiten. Ska låsa in mig och inte sätta min fot utanför mitt rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0