God dame...

cant fucking sleep.....

Suck och åter suck kan inte sova. har vändit och vridit på mig hela tiden... Gav upp nu. Lika bra att inse kommer inte kunna sova inatt heller. Ska försöka plugga lite till körkortet. Ska se om papa har fått igång simuleringsprogramet ir vad det nu heter.... Plugga plugga åååh! Ajja det är för en god sak i alla fall.

Challe kommer förb sen idag, ska ha våran brunch fika ir vad man kallar det. mysig mysigt! köpte ju nytt te här om dagen med. Grönt vanilj te !! Yumi Yumi! + en massa nybakade scones kan det bli bättre? Jesper kommer till jobbet idag med så det blir kul. Har inte sett honom sen i höstas tror jag.

Bläää! Kom på att greken ska sluta nästa vecka med. Usch varför ska alla behöva gå. Inte kul ju! Ska fan baka en tårta till greken, får se om det blir en chokladtårta ir daimtårta har inte bestämt mig ännu. Men det visar sig. Nej nu ska jag försöka plugga lite lite i alla fall. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0