Godevning

Ladies and gentleman...

Då var man hemma igen. Usch det var verkligen kallt denna afton -19 grader. Burrr ingen hit om jag säger så... Men en trevlig afton hade Miss Dawa i alla fall. Såg "Snabba cash" äntligen =D hahaha har velat sett den skitlänge. Älskade ju böckerna så det är ju ett måste att se filmen tyckte jag. Inte helt oväntat att boken är bättre, men filmen var det inge fel på. Melike!

Var med DjHappy. Skit kul att ses igen, har inte sett honom sen ja fan 3 år. Så det e ett bra jävla tag. Efter som det varit sånt jävla krångel med tågen hit och dit, så var DjHappy en gentleman som både hämtade mig och körde hem mig. Det tycker vi om... Hahahaha.

Ska ju göra min tato på söndag nästa vecka, då visar det sig att DjHappy oxå kände kära Sven-erik. Trevligt världen e bra jävla liten. Han har tydligen gjort alla hans tattueringar. Nej nu ska Miss Dawa göra ett försök att sova. E skit trött. Ciao Ciao


Miss Dawa denna afton 

Kan inte låta bli att skratta åt våran konversation för många många år sen
- Vad gör du?
- Letar efter spaderess
- Jag letar efter en gummisnodd
- Jaha morgon stund med guld i mun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0