Just an other day

God afton Sverige!

Det var inte mycket till sömn jag fick inatt heller. Sov konstigt vände och vred mig hela tiden. Sist jag tittade på klockan så var den efter 5. Så det var ju ingen höjdare alls.

Det gick sisådär på jobbet igår, idag måste jag verklgen göra en uppryckning! Ska ge allt och ingenting! Ser ut som det e bara jag och Martola kvar. Raisa fick gå igår, får viserligen jobba veckan ut så det är ju okey. Dock så blir man ensamen sen då.

Men som sagt när någon går så kommer det någon ny. Fick syn på en som skulle på utbildning nu på Torsdag. Och vem var det om inte Jesper! Yay! fan vad kul... Kommer att liva upp stämningen som fan ju! Nej fan måste hoppa i duschen nu innan jobbet. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0