Lalaala

Home

Wow wow gud vad jag önska att jag inte vore här nu! Det är rena mardrömmen! Hela min tillvaro har vänts upp och ner sen mama bestämde sig för att flytta in hos mig och papa! Uuurk kommer snart att snitta min egna hals! Challe varförbi tidigare på kvällsfika. Gaggade om allt och ingenting som vanligt. Känner att man har en del att ta igen även om vi ses varje vecka.

Bokade även tid idag, Yay Yay =D tror Challe ville göra slut på mig ett tag där. Hahaha så som jag tjatade. Kan inte rå för det. har suktat efter helveteskapet ett bra tag nu. Men snart blir den av om typ 15 dagar Wow Wow

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det dreggel time ^^ Ciao Ciao




Wow Wow snart kommer en till kommer att smycka Miss Dawa


Kommentarer
Postat av: Challe

2010-02-15 @ 01:10:13
Postat av: Challe

Det var ju inte som att du nämnde det en eller två gånger, utan ett flertal mer.

Vi får ha fler fik kvällar, så mysigt och jag behöver mitt te ;)

2010-02-15 @ 01:12:19
URL: http://wingmar.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0