Ponder

Kugghjulen på högvarv...


Vänner... Vänner är den familj som du väljer. Samtidigt så kan man ha en mera yttlig-vänskap till någon/några. Kanske någon som man springer in i på stan ibland. Hälsar gör man alltid, sen kanske man frågar hur den har gjort underdagen ir vad den ska göra senare.

Men dom som man har gått tillsammans med då? Skolan, många "vänner" förlorar man när man slutar tar studenten och så vidare. Det samma gäller det med arbetskollegor. Det kommer och går mäniskor hela tiden. Är det verkligen värt att lära känna dom då?

Usch har verkligen ingen aning om vad jag gaggar om vid huvudtaget..
Vad e min mening med detta.


Ärsh skitsamma jag ordbajsar lite bara. eller....


Vilket fall som helst dom vänner jag har idag gör mig lycklig. Dom som inte är det ja det e deras förlust. Mohaha!

I alla fall hur avslutar man vänskap om man känner att den inte är givande? Ska man säga det rakt ut eller få det att rinna ut i sanden? Funderar funderar funderar..... funderar frotfarande... Nej ska försöka sova nu. Ska försöka kliva upp i lite mänsklig tid imorgon hade jag planerat. Ciao Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0