Sleepy

ZzzZzz!

Sjuk och kan verkligen inte sova. Har försökt i ett ex antal timmar nu.
var ute i fredags med mannang och blev sjuk då antar jag, kände mig viserligen krasslig dagen innan. Men antar att fredagens äventyr vart för mycket för mitt emunförsvar (ir hur det stavas)... Vilket fall som helst så spenderade jag hela lördagen hemma och tog det lugnt bara.

Challe kom förbi i lördags kväll. Jo men visst så tittade ett välkänt ansikte in hos mig runt 9'o. Vart en kvällsfika med mycket prat. Men det är ju vierligen inte förvånande. ^^

Söndag morgon! Vill inte jobba!
Men men, jag uppfattade det som att det var "pistolhot" om man inte kom in i helgen om man var uppskriven. Hahaha... Så det var bara att hoppa in i duschen i hop om att bli piggare. Nej det vart jag inte. men i alla fall. Knegade på en 5 timmar, känns bra. Vann presentkort med, funderar på att köpa någonting till Mr.Aziziam.


Nej nu måste Miss Dawa hoppa i säng om hon ska försöka att bli frisk. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0