Spend some time

Wow Wow!

Om man bortser från den kris jag var i för ett litet tag sen så har jag haft en underbar dag! =)

Challe kom förbi vid ett skulle hem till Malin för att ha lite tjejmys och så. Lagade lite mat till oss... Gott gott men hamnade dock i en ordentlig matkoma tror ja det kallas. hahaha. Låg helt invalid på Malin säng ett tag.

Som att man inte var proppad med mat så skulle vi ju baka cupcaks. Roligt!
Hahaha! ja det var lite mycket flum under bakningsprossesen men kul hade vi i alla fall. Det blev blåa och rosa cupcaks, Med massa massa olika soters strössel på.

Stopade i mig säker 3 till 4 st. Så goda!melikealot! hade på silverkulor på dom, lät som att man tugade sönder en tand fan. Mindre roligt. Skulle igentligen ha kör idag. Men Malin och jag var helt lamlösa. Käkat hela dagen fan. Hade svårt nog att röra sig ur stolen. Så vi skippade den. men nästa vecka ja då jävlar blir det sjunga av! 


Kommentarer
Postat av: Challe

Att man ens lyckades ta sig upp för trappan till övervåningen var ett under, hade så ont i magen. Och efter cupcakes så var det samma sak igen >_> tur att vi lyckades ta oss hem efter det me, dock vet jag inte om det var en hel lyckad hemkomst, eller vad tycker du,du som skulle kliva igenom snön :P

2010-02-24 @ 23:43:15
URL: http://wingmar.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0