Tuesday

Shoodiludo

Hatar vintern! Verkligen det är ingenting för mig.

Det gick bra på jobbet igår så är nöjd. Satt på Safecard och gjorde min dags budget. Wow Wow det känns bra, det behövde jag verkligen. Glad och nöjd gick man till station för att ta taget hem. Tamefan att alla jävla fitt tåg var inställda, inga jävla ersättningsbussar hade dom satt in heller. Fan vad lack man blir!

Hade tur papa fick igång bilen så han hämtade mig i Uppsala. Vetefan vad man hade gjort annars, tagit taxi? Det var fan fullt hus överallt.

Var på promis med Malin igår med. Solen sken ju så inte fan trodde jag att det skulle bloi sånda problem med tåg och allting. Sug.


Nej kanske ska man försöka massa sig ur sängen för att käka någon typ av frukost. Dock så e jag inte så hungrig. Hum. Jobb idag med, får se hur det går. Får nog ta bussen vågar inte lite på tåget. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0