An other day

Wow Wow!

Betongkeps på mig idag. Fick sova lite inatt i alla fall. Dock så sova jag ganska skumt. Ajja. Får se vad som händer idag. Har ingenting planerat. Fick även besked om att jag kanske inte kan komma till Adings kusiner i helgen! Jävla skit! Jag som sett fram imot att komma ifrån uppsala. Ajja får se vad som händer i helgen då.

Gick verkligen bajs på jobbet igår efter ett 6 timmarspass så fick inte jag ivög ett jävla skit! Fattar inte... Dock så hade jag inte sovit på 3 dygn så kan bero på det då. Men i alla fall.

Gårdagens goda gärning var att jag gav pengar till Haiti! Wow Wow dra direkt från våran lön då nämligen!
Träffade även mannang utanför jobbet! Wow wow lika söt som vanligt!

Gick väl helt okey hos unga vuxna: inga öppna sår ir brutna ben. Både jag och psykologen lever så det är väl någonting bra i alla fall. Tycker mycket bättre om hon som jag har nu än den andra kärringen jag hade på uppföljningsmottagningen. Hon sög getpung verkligen.

Mr.Aziziam körde även hem mig igår. lycka till mig. Nej nu måste jag försöka ta mig ur sängen. Ska träffa challe på en promis sen blir det väl lite fika antar jag. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0