Bedtime

Wow Wow !!!

Kom hem för en liten stund sen. har varit i Gränby med fru Usch usch och fröken Alex! "Härligt att höra, härligt att göra denna lördag" hohoho ^^ gaggade så klart om allt och precis ingenting. Helt otroligt, man pratar verkligen en massa skit! Ja vi hade en lång diskution om hur enkelt eller svårt det är att få blåmärken! Så otroligt intressant. Fick även höra en heldel skrattretande hitorier. Trodde att jag skulle avlida av skratt ett tag.

Fick i sig några glas vin med kanske. Men det har väl inte dödat någon tidigare hoppas jag. Provade på "HappyCat" den var god. Men håller mig nog till min kära gamla vän "Prego" istället xD Ojamenvist så fick vi alla röra lite på fläsket när man drog igång gamla låtar från mellanstadiet. Nej nu ska Miss Dawa försöka sova. Ciao


En väldigt konsintrerad Usch Usch

WhopWhop por me some wine to

"HappyCat" = Happy Usch Usch

Yumo yumi

Fru Usch Usch & Miss Dawa

Dom tre musketörena

Miss Dawa

Frugan

Vi har då alla en clown inom oss

Fröken Alex och Miss Dawa kör sina bästa dancemoves

Fröken Alex var Dj denna afton

Miss Dawa redo att tampas med en tjur ir kanske ät det fru usch usch hon väntar på?

Shake that nasty but

Fråga mig inte vad för sorts ställning dom försöker på - men den ser tervlig o rolig ut

Klart vi avslutar denna afton med ett stort jävla leende. Allt var vi glada i hågen, måste har varit någonting annat i "HappyCat" med så som vi höll på att flamsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0