Bedtime

God afton Svarige!

Kom hem från jobbet för att litet tag sen. Mr.Aziziam körde mig. Det gick dock inte alls bra på jobbet idag, ligger efter med budgeten ordentligt nu. *suck* Har dock sovit 3 timmar på två dygn så det kanske inte är så konstigt att det inte gick så bra idag. Nej imorgon får det bli nya tag! Ska banne mig sätta min budget! Ska iväg till Unga Vuxna imorgon med, ser inte fram imot det! Har inte fyllt i satans blanketen heller som dom skickade ut. Det enda jag har fått gjort i fylla i blanketer fan! vad hjälper det mig? Inte att jacksheat. Ajja tummen upp idag/natt. Wow Wow inte så konstigt med tanken på full månen med ;D Dom säger att det är då det är bäst... Ohja jag har ingenting att klaga angående det.


Loving you is touching the sky while holding your hands...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0