Finish!

Wow Wow

Efter många timmars slit så blev jag klar! fick flytta på alla satanms möbler minst 2 ggr innan jag blev nöjd. Är nöjd med det hela några få smaker ska kopas in sen e ju toppen nöjd. skääner hur jag håller att att somna framför datan så trött nu. dock så e ju klockan snart halv 7 på morgonen.

Wow wow ska se om det finns biler att via det "färdiga resultatet efter en hel natts städning....


Välkomna in i min i mitt enkla hem

Wow wow min nya data fick även vara med på bild :)

Där står min stolthet till gitarr me loveit!

Här spenderar Miss Dawa sina tid på att bli vacker

Här spenderar Miss Dawa många timmar i försök på att sova

Såg så mysigt" var tvungen att ta en bild.

Nej nu ska Miss Dawa verkligen försöka sova någon timme innan hon ska upp igen ... Jobb idag skucl kill me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0