Hulahula

Som sagt har varit väldigt seg med bloggandet o så men men vad göra man.

Denna dag var ingen vanlig dag vi skulle fira Fru Usch Usch å så blev det. Vaknade vid 10 tiden, nja kan man säga att jag vaknade då? Med tanke på att jag aldrig somnade denna natt. Det var olidligt. Usch usch sov som jag vet inte vad. hahah att bära upp henne för trappen över axel är ingenting som rekomenderar, ganska tung ja. Hohoho


I alla fall det bar av till gränby en snabbis innan det var dags att göra iordning all mat o så. Usch så mycket stress men det blev en lyckad kväll i alla fall. Så varför inte. Dock så känner jag mig inte så sugen på att hålla i någonting sådat igen. Tar för mycket energi. Fast det säger jag varje gång. Nop denna blev den sista.


Miss Dawa framför ugnen för att kolla till maten

Tablo gör iordning tallrikarna

Usch usch upptäckte att man även kan andvända Saman som ryggstöd

Jajamensan här har vi Saman in action med att antasta Tess

Maten var omtyckt

Miss Dawa med Mr.Aziziam

Samlade vid middagsbordet

Saman verkade gillöa maten i alla fall ;D

Födelsebarnet i mitten omgiven av vänner

Tablo gör ett tappert försök att göra sig lång vid joel funkar dock inte. Notera hon står på tå till och med :P

Resterande av folket har samlats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0