Ooooh

Hemma !!!

Kom hem för en liten stund sen. Längtar verkligen till sommaren! Usch usch o Miss Dawa kommer göra en utomlandsresa. Resemålet blev Turkiet - varmt, sol, bad och billigt. Längtar som en galning verkligen. Ska förbi resebyrån på tisdag och kolla priser så att man vet vad man måste spara ihop. Det kommer bli ett äventyr fan. Pax för att ha "lilpekka" med mig i min väska. Ëra jävlar ni kommer inte undan MOHAHAHA !!!

Väntar på att Mr.Aziziam ska komma förbi o hämta upp mig. Ska få vara med Mr.Aziziam ikväll. Det blir mycket mys denna söndag. Först fika med Fru Usch Usch sen mys med Mr.Aziziam vad dinns det att klaga på? Spec när man har en resa att se fram imot =) nej nu ska jag göra mig iordning. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0